Isnin, 20 Februari 2012

Selamat Hari Lahir Suamiku....

 Selamat Hari Lahir abah.Umi doakan agar abah sentiasa dirahmati,diberkati dan diberi kesihatan oleh Allah sepanjang masa dalam hidup abah.Moga dipanjangkan umur agar kita dapat sama-sama melihat anak-anak kita membesar dengan sempurna dan penuh kasih sayang.

  Bertambahnya usia bermakna kita semakin tua.Moga dengan bertambahnya usia ini abah akan menjadi lebih taat kepada perintahNYa dan bertambahnya ibadah untukNya.Mampu menjadi hambanya yang lebih beriman dan suami yang soleh serta bapa mithali kepada anak-anak kita.

   Abah adalah suami yang paling baik,memahami serta kawan kepada umi.Abahlah tempat umi sandarkan segalanya.Cerita suka dan duka umi, sedia abah dengarkan tanpa ada sebarang keluhan.

   Buat anak-anak kita,abah adalah hero mereka.Sahabat mereka juga abah yang terbaik buat mereka.Tak pernah tangan dan suara abah naik dan tinggi kepada mereka.Terlalu penyanyang sehinggakan umi dan anak-anak merindui kehadiran abah setiap hari.Kepulangan abah sentiasa kami nantikan....................

  Akhirnya.....dari umi dan anak-anak "SELAMAT HARI LAHIR SUAMI TERCINTA DAN ABAH
                                                           TERSAYANG"



Tiada ulasan:

Catat Ulasan