Ahad, 18 November 2012

Rindunya .....bertemu sahabat

Terima kasih Aslin Ali and Alias Musa kerana sudi bertandang dan menziarahi kami sekeluarga di Nilai.Rindunya pada sahabat ini.......bayangkan kali terakhir bertemu masa ziarah baby Ahmad Ikmal.Itupun masa tu baru beberapa hari lahir.
Pertemuan yang sangat dinantikan.....berborak tentang keluarga dan hal semasa.Apapun pertemuan kali ini tanpa my hubby yang InsyaAllah tenang di sana.
Hero si Aslin ni awalnya mcm buat perangai......tapi bila lama2 okey dan peramahlah pulak.Bijak pula tu.Pantang kalau orang nak ambil gambar...pasti pandang kamera dan senyum,menunjukkan giginya yg cantik tu.Miss u baby Ahmad Ikmal.Ada masa ajak abah dan umi datang lagi yer.
InsyaAllah....nanti orang Nilai akan datang pula ke Dungun.Tunggu ajelah yer....Kat bawah ni antara gambar yang sempat diambil bersama my BFF and baby Ikmal.Layannnnnn.....

Bergambar sebelum balik

Jemput makan dulu....beriani As Salam.

Bersama kakak Najihah....sorok gigi yer Ikmal...



Okey.....terima kasih pada Lin pada memberikan keropok, kain batik dan Jus Abqori Genius.Moga persahabatan ini akan berkekalan dan berpanjangan dan dirahmati olehNya.Amin....

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan