Isnin, 12 November 2012

Majlis Tahlil dan aqiqah

Doa dibaca agar abah tenang dan abadi disana bersama mereka yang beriman...amin.

Keluarga di sebelah abah.....terharu kerana sudi hadir.
Keluarga Alang,Hatta dan adik-adik ipar.
cepat...cepat..siapa nak aiskrim percuma.
antara menu yang cepat habis...
Posing dulu...
Dah selamat.....
Orang kuat .......
Antara rakan guru yang hadir.....
Makcik2 dan pakcik2 saudara.....
with my mum.....




Adik and mak
Anak2 dara
Kak Yah,kak nah and kak mai....tq datang

Alhamdulillah......semuanya dah selesai.Badan penat namun rasa lega kerana segalanya berjalan lancar.Buat semua yang hadir terima kasih saya ucapkan.
Buat suami yang sentiasa diingati dan sentiasa dirindui, umi akan cuba jadikan majlis tahlil ini sebagai acara tahunan agar umi dan anak2 akan sentiasa mengingati abah dan tanda kasih sayang kami pada abah.
Alhamdulillah...majlis ini juga dapat mengeratkan hubungan kekeluargaan antara dua keluarga dan mengenali jiran yang jarang umi jumpa dek kesibukan sepanjang hari.Alhamdulillah...mereka sudi hadir.
Abah.....sehari sebelum majlis berlansung...abah datang dalam mimpi umi.Seronok dan gembiranya kita abah..berjalan bersama dan abah kelihatan gembira sekali.Mungkin itu menandakan abah gembira kerana kami sentiasa mengingati abah.InsyaAllah abah, selagi nyawa dikandung badan....umi akan jaga perhubungan ini dan jaga dua permata hati kita dengan baik.Abah jangan risau disana...Umi sentiasa mendoakan kesejahteraan abah disana.
Walaupun kita jauh abah...dan hakikatnya memang terlalu jauh,namun umi sentiasa rasa abah ada disisi umi.Tak terasa yang abah sudah pergi meninggalkan kami.....semangat dan kasih sayang abah sentiasa ada untuk kami.
Moga abah tenang dan bersama mereka yang beriman....

1 ulasan: