Sabtu, 7 Mac 2009

Semuanya baru baik

Lama rasanya tak update blog ni.Sibuk dgn keje sekolah dan keluarga.Alhamdulillah...hari ni dapat buka komp.ni dan updatekan cite terbaru.Sebenarnya kami sekeluarga baru baik dari demam yang panjang.Satu famili tumbang.Sian aku tgk mak masa kenduri abg Li.Tak ada ape yang aku blh tolong,melainkan rehat dan berbaring.My hubby tolong2lah juga tapi bila kena panas nak pitam.Ulang alik ke klinik dan hospital.Sian kat kakak dan adik.Badan masing2 lemah.Seminggu tak ke sekolah.Kat umah nenek pun asyik baring aje.
Mulanya aku mcm dah putus asa.Napelah demam anak tak baik2.Pegi klinik hari2.Siap test darah lagi.Semuanya normal.At last,pergi pakar kanak2 di Az Zahrah.Alhamdulillah..........demam dan sakit adik dan kakak terutamya dan beransur pulih.Rupanya my eldest daughter ususnya luka.Padanlah makan sikit aje cirit.Di saat aku menulis ni ,semuanya baik2 belaka.
Cadangnya nak bawa anak berjalan2 untuk dapatkan suasana baru.Ahad ni pegi tgk upin dan ipin.Saje....nak bagi my daughter happy.
Alhamdulillah...berkat doa dan keberkatan dariNYA dapat lagi kami melalui kehidupan spt biasa.Ialahkan..segala2nya datang dari Allah.Dia yang memberi ,Dia juga yang memulihkan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan