Jumaat, 29 Jun 2012

Allah lebih mengetahui .....

 April....sedang sibuk aku menyiapkan assignment dan discuss kumpulan,dikejutkan dengan berita.....suamiku kanser.Waktu itu,hanya Allah sahaja yang tahu apa yang bersarang dalam hati dan perasaan ini.Alhamdulillah....dalam saat getir menghadapi saat itu aku dapat juga menyiapkan segalanya.
       Segalanya berjalan seperti biasa......sedih,pilu dan segala perasaan ada sepanjang berjalannya semester ini......
        Disaat hendak menghadapi exam akhir, hubby pula disahkan menghadapi hati bengkak.Allah.....dugaan datang bertimpa-timpa.Namun mungkin ada perancangan yang lebih baik untuk aku dan keluarga.Sibuk membaca,sibuk juga menguruskan suami.Aku puas dan gembira....namun aku tak tahu macamana nak menghilangkan kesakitannya.
        Alhamdulillah...aku memberi kekuatan dan semangat untuk aku menghabiskan sisa-sisa semester 3 ini dengan baik.Terima kasih abah......kesakitan abah memberi SEMANGAT  kepada umi.
         Moga keputusannya nanti akan mengembirakan dan semoga abah cepat sembuh.itu yang umi dan anak2 selalu harapkan.Hanya Allah tempat umi mengadu.....orang disekeliling mungkin boleh memandang dan faham tetapi mereka tak akan memahami apa yang umi rasakan .Allah sahaja tempat umi mengadu segalanya.Umi redho andai apa sahaja yang berlaku nanti......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan